به کار گیری تمام امکانات برای تسریع در سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی شهر

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر یزد گفت: تمام امکانات برای تسریع در سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی شهر به کار گرفته می شود.

ونوس عامری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد , گفت: شورای اسلامی شهر یزد با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری برنامه‌های متنوع و شاد و با هدف آموزش و رشد آگاهی برای دانش آموزان و خانواده‌ها برای اوقات فراغت تابستان در نظر گرفته است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تلاش می‌کنیم برنامه‌های فصل تابستان به دوراز تخته سیاه باشد افزود: برنامه‌های اوقات فراغت شامل تئاتر خیابانی، استند آپ کمدی و بازی‌های ورزشی مسابقات نقاشی و کاردستی است که با محوریت مساجد محله برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تشکیل کمیته حسابرسی در شورای شهر برای نظارت بر امور مالی شهرداری عنوان کرد: حسابرسی سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ شهرداری انجام شده و گزارشات سال ۱۳۹۶ در حال بررسی است.

عامری اظهار کرد: روند بررسی گزارشات مالی شهرداری نظم خوبی گرفته است و در حال تدوین آئین نامه‌های محکمی برای رفع موارد غیر شفاف هستیم و تلاش می‌کنیم تمام دارایی مردم در شهرداری تمام و کمال حفظ شود.

وی با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی شهر خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری تمام تسهیلات ممکن را برای افرادی که قصد سرمایه گذاری به خصوص در زمینه مکان‌های تفریحی و گردشگری را داشته باشند فراهم می‌کند تا روند سرمایه گذاری تسریع شود.

رئیس کمیسیون بودجه تصریح کرد: حتی سرمایه گذارانی که در خارج از استان و یا کشور زندگی می‌کنند می‌توانند با رعایت قوانین و مقررات کشور در تمام پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهر یزد سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام/ص

تسهیلات مناسب به سرمایه گذاران بخش خصوصی طرح های شهری  پرداخت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار