عاقبت گوسفندی دزدی در روز روشن! +فیلم

سارق جوانی که از گوسفند دزدی خود با تلفن همراهش فیلم تهیه کرده بود به دام پلیس افتاد.

دزدی که از خودش مدرک جرم تهیه کرد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دزد جوانی که حین سرقت یک گوسفند از خود فیلم تهیه کرده بود به دام پلیس افتاد. «علی ال اریدی» ۲۳ ساله به جرم سرقت یک گوسفند و رها کردن آن در اطراف شهر دربی شر انگلیس به انجام ۱۰۰ ساعت خدمت اجتماعی محکوم شد.

ویدئویی که این جوان با تلفن همراه خود تهیه کرده است او را در حال تعقیب‌وگریز یک گوسفند نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که گوسفند بیچاره تلاش می‌کند از دست این جوان فرار کند اما موفق به فرار نمی‌شود. در این ویدئو صدای علی که می‌گوید: "من امشب تو را خواهم خورد" شنیده می‌شود. این جوان پس از گرفتن گوسفند آن را به خودروی خود منتقل کرد و پس از پیمودن ۱۲ مایل با رسیدن به نزدیکی محل زندگی‌اش، آن را در خیابان رها کرد.

ال اریدی که اهل شفیلد است پس از انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی و به ویژه فیسبوک، توسط پلیس دستگیر شد. پلیس دربی شر با شناسایی این جوان در منزل او حضور یافت و او را دستگیر کرد. همچنین گوسفند سرقت‌شده پس از یک روز در حالی که در حوالی شفیلد پرسه می‌زد به صاحبش بازگردانده شد. ال اریدی با پذیرش اتهام سرقت گوسفند برای محاکمه در مرکز عدالت چسترفیلد حضور یافت.

علی با رای دادگاه به یک محکومیت ۱۲ ماهه محکوم شد. او همچنین به انجام ۱۰۰ ساعت کار بدون دستمزد و پرداخت ۶۲۰ یورو جریمه محکوم شد.

انتهای پیام/

دزدی که از خودش مدرک جرم تهیه کرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار