تا مهرماه سال جاری؛

مدارس مناطق سیل زده خوزستان آماده سازی می‌شوند

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان از آماده سازی مدارس ۲ و ۳ کلاسه در مناطق سیل زده استان تا آغاز سال تحصیلی ۹۸_۹۹ خبر داد.

علی قربانی مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ مدرسه در جریان سیلاب اخیر در تعدادی از شهر‌های استان آسیب جدی دیده اند گفت: مدارس ۲ و ۳ کلاسه تا ابتدای مهرماه سال جاری برای تحصیل دانش آموزان در مقاطع مختلف آماده می‌شوند.

وی درخصوص سایر مدارس در این مناطق بیان داشت: آماده سازی مدارس ۴ کلاسه به زمان بیشتری نیاز دارند و ممکن است ۳ تا ۴ ماه پس از شروع سال تحصیلی مورد بهره برداری قرار گیرند.

قربانی اظهار کرد: برخی مدارس فقط نیاز به تعمیرات دارند، ولی برخی مدارس باید به طور کامل تخریب شده و از نو ساخته شوند و عملیات نوسازی و بازسازی مدارس به صورت شهر به شهر و در تمام مناطق سیل زده خوزستان پیگیری و اجرا می‌شود تا هر چه زودتر مدارس برای سال جدید تحصیلی محیا شوند.

این مقام مسئول افزود: خیرین مدرسه ساز تعهد داده اند که حدود ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های آماده سازی مدارس همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

بازسازی مدارس مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.