افتتاح مرکز سلامت روان اتباع افغانستان در شهرری

مرکز سلامت روان مهاجر ویژه اتباع به همت اداره سلامت شهرداری منطقه ۲۰، مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی و کانون علمی و فرهنگی نخبگان افغانستان در محله ۱۳ آبان شهرری گشایش یافت.

افتتاح مرکز سلامت روان اتباع افغانستان در شهرریبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز سلامت روان مهاجر ویژه اتباع به همت اداره سلامت شهرداری منطقه ۲۰، مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی و کانون علمی و فرهنگی نخبگان افغانستان در محله ۱۳ آبان شهرری گشایش یافت.

شهردار منطقه ۲۰ در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع دارای سالن آمفی تئاتر، ۲ مرکز مشاوره که از ۴ کارگروه کودک و نوجوان، جوانان، مشاوره ازدواج و خانواده تشکیل شده و طی ۶ روز هفته به اتباع افغانستانی مشاوره پزشکی و بهداشتی می دهند.

فرهاد افشار تصریح کرد: سه پزشک و ۱۸ روانشناس در این مرکز به اتباع افغانستان خدمات می دهند.

وی عنوان کرد: مجوز فعالیت این مرکز یکساله صادر شده و در صورت کارایی بیشتر تمدید می شود، ضمن اینکه هفته آینده اولین کارگاه آموزشی ویژه اتباع افغانستانی در این مرکز برگزار می شود.

شهرستان ری به مرکزیت شهرری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است که حدود ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان اتباع هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.