معاون فرهنگی قوه قضاییه به باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد؛

رویکرد قوه قضاییه در برخورد‌ با سلبریتی‌ها و شاخ‌های اینستاگرامی بدحجاب چیست؟

حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها شدید و عامدانه نیست، گفت: باید در این زمینه کارهای ارشادی، فرهنگی و صنفی بیشتری صورت گیرد.

رویکرد قوه قضاییه در برخورد‌ با سلبریتی‌ها و شاخ‌های اینستاگرامی بدحجاب چیست؟حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها، اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها شدید و عامدانه نیست، لذا باید در این زمینه کارهای ارشادی، فرهنگی و صنفی بیشتری صورت گیرد.

او با بیان اینکه صنف‌های سلبریتی‌ها فعال نیستند، افزود: قواعد و ضوابط ورود به حوزه‌های هنری، ورزشی و غیره باید تفصیلی و روشن باشد و به درستی تعلیم داده شود تا در نهایت تعهد فردی سلبریتی‌ها توسط مراجع محرز شود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه نظامات صنفی ما ضعیف هستند و باید خودشان رفتار افراد را کنترل کنند، گفت: وقتی این افراد کم کاری و کوتاهی کنند، دستگاه‌های نظامی و قضایی به موضوع ورود خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی درباره برخورد با شاخ‌های اینستاگرامی بدحجاب تصریح کرد: با این افراد به طور جداگانه و انفرادی برخورد خواهد شد.


بیشتر بخوانید: خط و نشان پلیس برای سلبریتی‌های بدحجاب در فضای مجازی


او افزود: اشخاصی که با آگاهی اقدام به ارتکاب جرم در فضای مجازی می‌کنند، مجرم هستند و طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: اشخاصی که با دشمنان جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کنند، مجرم هستند و طبق قانون مجازات خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی تصریح کرد: بسیاری از جوانان از جرم بودن ارسال فیلم به رسانه‌های خارجی، بی اطلاع هستند و ناخواسته دچار گرفتاری می‌شوند، لذا رسانه‌ها و به ویژه سازمان صدا و سیما باید درخصوص فرهنگسازی درباره این موضوع اقدامات مناسب و بیشتری را انجام دهند.

انتهای پیام/

مجازات قانونی در انتظار سلبریتی‌ها و شاخ‌های ایسنتاگرامی بد حجاب

برچسب ها: قوه قضائیه ، سلبریتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
باید زودتر از اینا جلوی اینهارو می‌گرفتید که اینقدر پرو نشن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۳۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
چرا فکر ازدواج جوانان نیستید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
چرا جلو این بی حجابیها رو نیمگیرن در هیچ کجا من امروز رفتم کلنیک دندانپزشکی در میدان رسالت زن دوکتر بود بدون حجاب دندان یه مرد رو عصب کشی میکرد!!!!!!!!!! من اومدن بیرون .بعضیا باید دست زور رو سرشان باشه
Canada
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
پول مفت جمع کردند .پررو شده اند .خوبه همش در حال مسافرت به اینور اب هستند .نمیفهمند همه به قانون احترام میگذارند .حتی اگر مطابق میل شون نباشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
دختر و پسرها نميدونن بدون ازدواج اگه يه بار دست از پا خطا كنن ديگه تا آخر عمر رنگ آرامش و خوشبختي رو نميبينن و همه هم و غم صهيونيستام همينه كه جوونامون رو فاسد كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
کاش یه رویکردم با برخورد با اقازاده ها ربا خوار ها دریا خوار ها و.......داشتن اااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
هر مجرمی به جای خود باید مجازات بشه فرق نمیکنه بی حجاب هم دزد دین جوانها میشه باعث بی بند وباری بی حیاایی بی عفتی و و و.....گناهان دیگه میشه!!
Saudi Arabia
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
از بذل عنایت قوه قضائیه در برخورد با تخلفات بدحجابی در فضای مجازی و... متشکریم ، ولی نفرمودند در ارتباط با بی حجابی های آشکار ، تکلیف مردم چیست؟!!!
این درست است که در این راه ملاحظاتی وجود دارد ، ولی اینکه هیچ اقدامی در ارتباط با تبدیل پدیده شوم بدحجابی به رفتار معاندانه بی حجابی صورت نپذیرد موجب آزار و اذیت جامعه است و تبعات خوبی بهمراه ندارد !!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد315
۱۶:۲۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
باید جلوی فساد رو گرفت
درسته کار نیست درامد آنچنانی نیست
فساد تو جامع ترویج پیدا کنه خیلی اوضاع بدتر میشه
آخرین اخبار