سردار اوصانلو:

امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهداست

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت امروز جمهوری اسلامی را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: این امنیت خودبه خود به دست نیامده و آن را بی شک مدیون خون پاک شهدا هستیم.

امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدااستبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای محله خیابان و شهدای مدافع حرم با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین نیاز‌های انسان امنیت کشور است،گفت: امروز به برکت خون پاک شهیدان ایران اسلامی در منطقه از لحاظ امنیت حرف اول را می‌زند.

او به چهل سال مبارزه بی امام مردم ایران در عرصه‌های مختلف مقابل دشمنان اشاره کرد و گفت:از ابتدای انقلاب اسلامی تا الان تمام دشمنان کمر همت بستندتا به هرشکلی به این انقلاب آسیب برسانند، اما نمی‌دانند که ما تا آخرین لحظه پشت انقلابمان هستیم و از آن دفاع خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:شهدا بر اعمال ما انسان‌ها ناظر هستند وقتی می‌بینند که ما در کار‌ها قصور می‌کنیم خود آن عزیزان وارد عمل می‌شوند.

سردار اوصانلو با بیان اینکه درطول  ۸  سال دفاع مقدس خبری از غارت نبود، گفت:این درحالی است که در دیگر کشور‌ها غارت یکی از وسایل اولیه جنگ است.

سردار اوصانلو  افزود:اما ما در دوران جنگ وقتی برای دفاع از مردم و آزادسازی شهری در خانه‌های آن‌ها کمین می‌زدیم و از وسایل ان‌ها استفاده می‌کردیم، شماره تلفن می‌گذاشتیم که در صورت ناراضی بودن تماس گرفته وخسارت خود را طلب کنند.

او ادامه داد: در ۸ سال جنگ تحملی ما حافظ جان و مال مردم بودیم وجنگ ما وصل شده بود به فرهنگ عاشورایی و به همین دلیل هم دفاع مقدس نامیده می‌شود.

اوصانلو با بیان اینکه ما به دنبال جنگ وجنگ طلبی نیستیم و در برابر دشمنان با اقتدار از خود دفاع خواهیم کرد گفت:جنگ ما جنگ حق علیه باطل بود، ما امروز دلتنگ فرهنگ دفاع مقدس هستیم و این فرهنگ فراموش شدنی نیست.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روحیه جهادی را یکی از عوامل مهم پیروی انقلاب عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم این انقلاب پابرجا بماند باید مثل  ۸سال دفاع مقدس روحیه جهادی داشته باشیم و محافظ کاری را کنار بگذاریم.

 

انتهای پیام/ش

یادواره شهدای محله خیابان و شهدای مدافع حرم

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.