وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

وجود ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور/ هدف گذاری برای تکمیل ۷۰۰ طرح ورزشی نیمه تمام

وزیر ورزش و جوانان در قزوین گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که طبق برآوردهای اولیه به ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این طرح ها نیاز داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بهره برداری از خانه بدمینتون قزوین با بیان اینکه این وزارتخانه امسال برای بهره برداری از ۷۰۰ طرح ورزشی هدف گذاری کرده است، گفت: از این تعداد در هفته دولت ۳۳۰ طرح تکمیل و در حال بهره برداری هستند که مجموع اعتبارات هزینه شده برای آن‌ها پنج هزار میلیارد ریال است.

سلطانی فر افزود: پارسال وزارت ورزش و جوانان تکمیل و بهره برداری از ۵۰۰ طرح ورزشی را هدف گذاری کرده بود که در پایان سال ۷۰۰ طرح بهره برداری شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت: طبق برآوردهای اولیه به ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این طرح ها نیاز داریم.

سلطانی فر در ادامه با اشاره به افتتاح چندین طرح ورزشی در قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، افزود: این طرح‌ها با کیفیت خوبی اجرا شده اند و امیدواریم در حفظ و نگهداری آن‌ها برای بهره برداری مطلوب ورزشکاران و جوانان جدیت به خرج داده شود.

انتهای پیام/ک

سفر وزیر ورزش به قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.