دانشگاهیان استان مرکزی در سوگ پیامبر رحمت و کریم اهل بیت

در آستانه سالروز رحلت پیامبر رحمت و کریم اهل بیت دانشگاهیان استان مرکزی کاروان غم به راه انداختند.

دانشگاهیان استان مرکزی در سوگ پیامبر رحمت و کریم اهل بیتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در دهه سوم ماه صفر و در آستانه رحلت پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و نوه بزرگش امام حسن مجتبی علیه السلام جمعی از دانشجویان، کارکنان، اساتید و مسئولان دفتر نمایندگی نهاد هبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با راه اندازی کاروان غم در شهرک دانشگاهی امیر کبیر اراک عزاداری کردند.

عزاداران از مقابل دانشکده مدیریت به طرف آرامگاه شهدای جاویدالاثر در شهرک دانشگاهی امیرکبیر حرکت کردند و در پایان مراسم عزاداران با حضور در آرامگاه شهدای جاویدالاثر با قرائت فاتحه به مقام شهدا ادای احترام کردند.

دانشجویان، کارکنان، اساتید همچنینی نماز ظهر و عصر را در مسجد صاحب الزمان عجل الله دانشگاه به جماعت اقامه کردند.

پیامبر اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم پس از ده سال تبلیغ و تبیین احکام نورانی اسلام و تشکیل نخستین حکومت اسلامی در سن ۶۳ سالگی در روز دوشنبه ۲۸ صفر سال یازدهم هجری به ندای حق لبیک گفت و چشم از جهان فانی فرو بست.

مرقد مطهر پیامبر رحمت در مدینه منوره در کنار مسجدالنبی قرار گرفته است و همه ساله سیل عاشقان نبوت، به ویژه در ایام پیش و پس از مراسم حج، از سراسر عالم به زیارتش می‌شتابند.

انتهای پیام / ج

دانشگاهیان استان مرکزی کاروان غم پیامبر رحمت به راه انداختند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.