نتانیاهو از بیم ایران بودجه بیشتری را به بخش نظامی تخصیص می‌دهد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای مقابله با آنچه «تهدیدات ایران» خوانده است بودجه بیشتری را به بخش نظامی این رژیم اختصاص می‌دهد.

نتانیاهو از بیم ایران بودجه ارتش را ارتقا می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد بخشی از بودجه تعیین شده برای اهداف غیرنظامی این رژیم را به منظور مقابله با آنچه به ادعای صهیونیست‌ها «تهدیدات ایران» عنوان شده، برای مصارف نظامی تخصیص دهد.

یک مقام صهیونیست روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت نتانیاهو روز گذشته، به مقدار دقیق بودجه تخصیصی برای این هدف اشاره نکرد با این حال تاکید کرد ضروری است که این تغییر بودجه اکنون صورت گیرد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین امروز سه‌شنبه به درخواست بنیامین نتانیاهو جلسه‌ای فوری را به منظور بررسی تهدیدات امنیتی احتمالی برگزار کرد. رژیم صهیونیستی از ترس تهدیدات ایران تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرده است.

این مقام صهیونیست در خصوص اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: چنین تغییر بودجه‌ای قریب الوقوع نیست. او همچنین افزود تا زمان تصویب بودجه (۲۰۲۰) هیچ تغییری در هزینه‌ها صورت نمی‌گیرد. در طرح‌های آتی بودجه تغییر چنین وجوهاتی باید مدنظر قرار گیرد. نتانیاهو اعلام کرده است برای داشتن ارتش قدرتمند، مجبور است بودجه را از بخش غیرنظامی به بخش نظامی انتقال دهد (!).

در همین حال، نتانیاهو روز گذشته در سخنانی ایران را به برنامه‌ریزی برای حمله موشکی به این رژیم از لبنان، سوریه، عراق و یمن متهم کرد. وی مدعی شد که ایران در راستای طرح‌های خود برای حمله به اسرائیل، اقدام به استقرار موشک‌های پیشرفته و نقطه‌زن در یمن کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
اسرائیل کلا چقدره که لازم باشه از همه این نقاط که گفته بهش شلیک کنن
آخرین اخبار