رئیس قوه قضائیه:

آذربایجان شرقی یکی از قطب های تولید در کشور است

رئیس قوه قضائیه گفت: با وجود ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان شرقی یکی از قطب های تولید در کشور است.

آذربایجان را در زمان شناسی و شجاعت و پیشتازی می‌شناسیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به تبریز در گفت و گو با خبرنگاران برنامه‌های خود در آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل ها در آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی قطب تولیدی ایران است.

او اظهار داشت: به مردم دلیر، پیشتاز آذربایجان‌شرقی عرض سلام و احترام دارم و از زحمات مسئولان زحمتکش تشکر می‌کنم.

رییسی افزود: ما آذربایجان را در زمان‌شناسی، شجاعت، دلیری و پیشتازی در عرصه‌های مختلف می‌شناسیم و بر روح مطهر همه شهیدان در این استان درود می‌فرستیم.

رئیسی گفت: در این سفر برای احصاء مشکلات قضایی استان ۱۷ گروه به ریاست معاونان اینجانب از روز گذشته و امروز به سطح شهرستان‌های استان اعزام شده‌اند تا مشکلات این منطقه را بررسی کنند.

اوافزود: ۴ گروه در مرکز استان به بررسی مسائل قضایی، اداری و اقتصادی خواهند پرداخت و بخش‌هایی که با قوه قضاییه مرتبط است نیز بررسی خواهد شد و همچنین نشستی با خانواده معظم شهدا و فرهیختگان و علما خواهیم داشت.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: صبح امروز هم نشستی با کارآفرینان و صنعتگران و تولید کنندگان و کارگران خواهیم داشت چراکه این استان یکی از قطب‌های صنعتی و قابل اتکا است که دیدگاه آن‌ها و مشکلات موجود بررسی شده و موانع تولید که در سال رونق تولید مهم است به آن توجه خواهیم کرد.

رئیسی اضافه کرد: در نشست اداری با مدیران خدمتگزار جلسه خواهیم داشت و نهایتا مسایل مربوط به دستگاه قضایی در دادگاه و دادسرا و سازمان‌های وابسته قوه قضاییه نیز از دیگر برنامه‌هاست که نشستی با قضات خواهد بود.

او تاکید کرد: شورای عالی قوه قضاییه نیز در این سفر یک روزه برگزار خواهد شد که به منظور بررسی بررسی تمام گزارشات به دست آمده از این استان خواهد بود و امیدواریم بتوانیم به یک تصمیم نهایی برای گره‌گشایی از مشکلات در این استان برسیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: ۵۰۰ مورد از کارگاه‌ها و تولیدی در سطح کشور با اقدام سریع قوه قضائیه مشکلاتشان رفع شد.

۴ سال پیش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رئیس قوه قضاییه گفت: هر جا که مبارزه با فساد صورت گرفت چرخ‌های تولید پر حرکت‌تر و پر رونق‌تر می‌شود.

آذربایجان شرقی یکی از قطب های تولید در کشور است

رئیس قوه قضائیه بلافاصله پس از خروج از فرودگاه شهید مدنی تبریز، در مسیر حضور در دادگستری استان آذربایجان شرقی، مسیر کاروان را به سمت بازدید این شرکت مهم مادر تخصصی استان آذربایجان شرقی تغییر داد و پس از بازدید با کارگران گفت و گو کرد.

برای خواندن ادامه مطلب روی عنوان کلیک کنید.

۴ سال پیش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در راس هیئت عالی قضایی برای بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی به استان سفر کرده است.

رئیس دستگاه قضا در این سفر یک روزه با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون و اقشار مختلف مردم دیدار و همچنین در جلسه شورای اداری استان شرکت کند.

برای خواندن ادامه خبر روی عنوان کلیک کنید.

۴ سال پیش

آذربایجان شرقی یکی از قطب های تولید در کشور است

انتهای پیام/ش

صحبت های رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به تبریز

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
الان سیب اذربایجان داره میگنده..رسیدگی کنیییید
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۰:۴۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
بارک الله آذربایجانننننننن