سید بدرالدین حوثی: ملت یمن که در حال نبرد برای آزادی است

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی گفت ملت این کشور که در حال نبرد برای آزادی است، میلاد پیامبر اکرم (ص) را به مناسبتی برای آگاهی‌بخشی تبدیل کرده است.

سید بدرالدین حوثی: ملت ما که در حال نبرد برای آزادی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید عبدالملک بدرالدین حوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، همزمان با فعالیت دانشگاه‌های این کشور به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) بر ادامه مبارزه ملت این کشور برای مقابله با متجاوزان تاکید کرد.

او در سخنانی گفت: یکی از توفیقاتی که خداوند به ملت عزیز ما عنایت کرده آن است که در توجه و اهتمام به این مناسبت بزرگ پیش رو و پیش قدم است. ملت بزرگ ما این مناسبت عزیز را به مناسبتی برای بیان عشق و علاقه خود به رسول اکرم (ص) و فرصتی برای شناخت نعمت‌های خداوند بر مسلمانان و چراغ هدایتی که قدرت و اصالت امت (اسلامی) را احیا می‌کند، تبدیل کرد.

دبیرکل جنبش انصارالله افزود:  ملت ما که در حال نبرد برای آزادی است میلاد پیامبر بزرگ (ص) را به مناسبتی برای آگاهی بخشی تبدیل کرده است. هدایت بزرگترین و ضروری‌ترین نعمت از نعمت‌های خداوند است.

حوثی اضافه کرد: فاصله گرفتن بشریت از تعالیم الهی باعث جهالتی می‌شود که بحران و رنج و محنت به دنبال دارد. پی بردن به انحراف‌های به وجود آمده در دین و دروغ‌هایی که علیه رسول خدا (ص) گفته شده و شناخت ابعاد پنهان اصول دین بسیار مهم است.

او به افزایش آمار خودکشی در کشورهای غربی نیز اشاره کرد و گفت: احساس پوچی باعث افزایش فاجعه بار میانگین خودکشی در غرب شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار