در دومین جلسه دادگاه گندم‌های مفقودی گلستان رسیدگی شد؛

سرنوشت نامعلوم ۹ هزار تن گندم/ رد ادعای متهمان و تاکید دادستان بر وقوع جرم

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده گندم‌های مفقودی گلستان امروز برگزار شد.

دادگاه کسری گندم/ رد ادعای متهمان و تاکید دادستان بر وقوع جرم، سرنوشت نامعلوم ۹ هزار تن گندمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در این جلسه متهم ردیف اول پرونده آق اویلی رادنیا هم حضور یافت، رادنیا و وکیل او در این دادگاه اعلام کردند او بی گناه است.
 
دادستان آق قلا با رد ادعای متهمان در خصوص عدم اطلاع از کسری گندم گفت: همه اسناد و مدارک با امضای سه متهم این پرونده بوده و یکی از آنان نیز در دادسرا دراین باره اقرار صریحی داشت.
 
حسن نجفی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اخلالگران نظام اقتصادی در قالب پرونده کسری گندم اظهارداشت: میزان کسری گندم دولتی در شرکت درآسیاب شاهکوه ۹ میلیون و ۳۷ هزار و ۹۹۳ کیلوگرم است که در سال ۹۵ شرکت غله و خدمات بازرگانی استان به صورت امانی در اختیار آنان قرار گرفته بود.
 
او با بیان اینکه این پرونده سه متهم دارد، گفت: اتهام این افراد اخلال در نظام اقتصادی کشور در قالب اخلال در توزیع مایحتاج عمومی و موردنیاز مردم است.
 
دادستان آق قلا با اشاره به دفاعیات آق اویلی رادنیا، یکی از متهمان این پرونده و وکلای متهمان بیان داشت: این افراد دارای مسئولیت در شرکت درآسیاب شاهکوه بودند و این فرد هم نائب رئیس شرکت بود.
 
همه اسناد و مدارک و صورتجلسه ها، دریافت‌ها و پرداخت‌ها با امضای سه نفر از جمله این فرد بوده است.
 
او با اشاره به ادعا‌های یکی از متهمان در دادسرا گفت: این فرد مدعی شده از طریق فرزندانش از کسری گندم مطلع شد و وقتی از فاضلی، مدیرعامل درباره فروش آرد و گندم‌ها سوال کرد، گفته شد گندم می‌آوریم و جایش می‌گذاریم.
 
نجفی تاکید کرد: وقتی افراد از کسری گندم مطلع شدند باید به غله اطلاع میدادند و یا دست کم از ادامه همکاری برای تداوم خروج و کسری گندم امتناع می‌کردند در حالیکه این اتفاق رخ نداده و زیر همه اسناد، امضای هر سه متهم وجود دارد.
 
او در پایان سخنانش با توجه به اقرار یکی از متهمان و اسناد و مدارکی که وجود دارد از دادگاه تقاضای مجازات را برای متهمان این پرونده کرد.
 
انتهای پیام / ن

دومین جلسه دادگاه گندم‌های مفقودی گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.