در جلسه امروز شورای شهر تهران؛

فراهانی خواستار استثنا شدن مراکز امدادی در زمانی قطعی اینترنت شد

عضو شورای شهر تهران درخصوص استثنا شدن مراکز امدادی در زمان قطعی اینترنت توضیحاتی داد.

فراهانی خواستار استثنا شدن مراکز امدادی در زمانی قطعی اینترنت شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران ایراد کرد نسبت به تأمین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران تذکر داد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر با اشاره به قطعی اینترنت گفت: در خلال تصمیم اندیشیده شده برای مهار اغتشاشات در هفته گذشته توسط شورای عالی کشور سیستم‌های آنلاین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به علت عدم دسترسی به اینترنت در این مدت، مشابه دسترسی شهروندان قطع شده بود.

او افزود: این امر نه تنها غیر منطقی و تعجب‌برانگیز بود، بلکه می‌توانست با بروز یک حادثه طبیعی تاب‌آوری شهر را در برابر این حوادث مختل کند.

فراهانی با تأکید بر اینکه باید برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود، اظهار کرد: سازمان مدیریت  بحران و مراکز امدادی باید در این گونه تصمیم‌ها استثنا شوند.


بیشتر بخوانید: عملکرد سلیقه‌ای مدیران مانع تحقق شعار رونق تولید


رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه در این موضوع به وزیر کشور که اخیرا ریاست بحران شهر تهران از سوی شهردار تهران به ایشان سپرده شده تذکر می‌دهم، گفت: امیدوارم با اقدام  به موقع و مؤثر آقای رحمانی فضلی شاهد توجه بیشتر به تاب‌آوری تهران باشیم.

انتهای پیام/

ضرورت اتصال اینترنت مراکز امدادی برای مواقع بحرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خسته
۱۲:۲۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
ما نه نیازی به اینترنت هدیه شما داریم نه تحلیل های کارشناسیتون نه اینک به خودتون زحمت بدین بیایین اراجیف تحویل ملت بدین ما فقط وصل شدن اینترنتو میخواییم نه فردا نه امشب همین الان نیازی هم نیست بگین کی قطع کرده کی مقصره فقط اینترنتو وصل کنید مردم رو از خودتون بیزار نکنید به فکر منافع خودتون نباشید شما فقط اومدین که کشورو جوری اداره کنید که مردم بخوان و راضی باشن خیلی ممنون
آخرین اخبار