روحیه انقلابی و اعتماد به نفس نیاز امروز جامعه است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از مدیریت جهادی در کشور گفت: وجود روحیه انقلابی و اعتماد به نفس در بین جوانان نیاز امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  کاملی فر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گفت: امروز همه ظرفیت ها و نیروی انسانی جوان و خلاق برای موفقیت و تعالی کشور مهیاست.

او با اشاره به چشم اندازهای گام دوم انقلاب گفت: براساس رهنمودهای رهبری، اساسی و مهم ترین جهاد در زمان کنونی، ایجاد امید در بین جوانان است.

کاملی فرافزود: قدرت کنونی، نفوذ روزافزون در منطقه، قدرت دفاعی و حتی اقتصادی کشورمان در سال های اخیر با رویحه انقلابی و اعتماد به نفس فرزندان این مرز و بوم شکل گرفته و محقق شده است.

او گفت: امروز نیز با تکیه بر مدیریت جهادی و روحیه انقلابی می توانیم شرایط تحریمی و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

اوافزود: در سایه هدایت های رهبری و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، تهدیدهای دشمنان در هشت سال دفاع مقدس را به فرصتی برای رشد، شکوفایی و خودکفایی تبدیل کرده ایم.

او با اشاره به جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی افزود: شهدا مظهر حقانیت و مظلومیت ملت ایران و همواره با جانفشانی خود از اسلام و نظام اسلامی صیانت کردند.

 ولیلو رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز با اشاره به نقش معنوی شهدا در جامعه گفت: شهدا مایه افتخار و بقای نظام و ارزش های اسلامی است.

 ولیلو افزود: دانشجویان نیز به عنوان ارکان علمی، فرهنگی و اجتماعی با ایستادگی در برابر نظام سلطه، نقش مهمی در دوام نظام در برابر تهدیدها و تحریم ها داشتند.

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: وزارت علوم ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.