تیراندازی در یک مرکز خرید در حومه آتلانتا

تیراندازی در سالن‌ غذاخوری یک مرکز خرید در حومه آتلانتا در آمریکا، یک زخمی برجا گذاشت و مشتریان وحشت‌زده را وادار به فرار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی آسوشیتدپرس، اداره پلیس کاب کانتی در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از مشاجره‌ای که حدود ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر به وقت محلی در کامبرلند مال بروز کرد، یک نفر زخمی شد و فرد مهاجم فرار کرد. بنابر اعلام سارا اوهارا، سخنگوی پلیس کاب کانتی، فرد زخمی به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و احتمال می‌رود جان سالم به در برد.

تیراندازی در یک مرکز خرید در حومه آتلانتا

پلیس آمریکا گفت مظنون شناسایی شده و نیروهای پلیس در جستجوی وی هستند. سه شاهد به آسوشیتدپرس گفتند بعد از شنیدن صدای شلیک، در سالن غذاخوری مرکز خرید مردی را دیدند که آغشته به خون روی زمین افتاده بود. تصاویر منتشر شده مردم را نشان می‌دهد که با کیسه‌های خرید خود، وحشت زده به این سو و آن سو می‌دوند و بعضی‌ها هم پشت پیشخوان‌ها و میز‌ها پنهان می‌شوند.

پلیس در بیانیه‌ای این تیراندازی را به اختلاف بین دو نفر که از قبل یکدیگر را می‌شناختند، نسبت داد و گفت این رویداد مربوط به یک تیرانداز فعال نبوده است. این مرکز خرید پس از تیراندازی بسته و سپس بازگشایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار