ادامه خدمات رسانی سپاه در مناطق درگیر آبگرفتگی خوزستان/ فرش‌ها رایگان شست و شو می‌شوند

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کارون از ادامه خدمات رسانی به مناطق درگیر آبگرفتگی در ۵ منطقه این شهرستان خبر داد.

سروان رضا محمدخواه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کارون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت:از همان ساعت‌های ابتدایی بارندگی شدید در استان و شهرستان کارون و منطقه کوت عبدالله، گروه‌های جهادی بوسیله لودر در همان بارندگی خدمات رسانی خود را آغاز کردند و توانستند خدمات اولیه و جابجایی افراد میانسال و ناتوان را به مناطق امن انجام دهند.

او افزود: همچنین از صبح روز بعد از بارندگی، تقسیم بندی و سازماندهی نیرو‌ها در ۵ نقطه درگیر آبگرفتگی شامل؛ کوی شهید محسن (گاومیش آباد)، خیابان مدرسه امام رضا (ع)، منطقه شکاره ۳، درویشیه و قلعه چنان انجام شد.

سروان محمدخواه اظهار داشت: بحمدالله با تقسیم بندی‌های مناسبی که انجام شد، گروه‌های جهادی بصورت محوری خدمات را ارائه دادند.

فرمانده سپاه کارون تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از افراد جهادگر در این مناطق حاضر شدند و با روحیه جهادی به مردم آسیب دیده از آبگرفتگی‌های اخیر یاری رساندند.

او در ادامه بیان داشت: مردم این مناطق باتوجه به قطع شدن آب، برق و گاز با مشکلات زیادی از جمله؛ پخت و پز غذا مواجه شدند که در همین رابطه روزانه ۵ هزار پرس غذا آماده و در اختیار آنها قرار می گرفت.

سروان رضا محمدخواه در ادامه گفت: همچنین تعداد زیادی لباس، پتو، چادر و... در بین خانوار‌های درگیر آبگرفتگی توزیع شد و در سالن ۹ دی سپاه پاسداران اسکان داده شدند.

او اظهار کرد: باتوجه به فروکش کردن آب در مناطق شهرستان کارون و بنا به تقاضای ساکنان، چادر در اختیار آن‌ها قرار داده شده تا در منازل خود سکونت داشته باشند.

به گفته سروان محمدخواه، یکهزار تخته فرش به صورت رایگان در قالیشوئی‌ها شسته خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.