بهره مندی یکهزار و ۴۵۰ نفر در مناطق دچار آبگرفتگی اهواز از ویزیت رایگان

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بهره مندی یک هزار و ۴۵۰ نفر بیمار در ۳ روز گذشته در مناطق آب‌گرفته این کلانشهر از خدمات درمانی رایگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد امین زرگر رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در پی بارش باران سیل آسا در چند روز گذشته و آبگرفتگی مناطقی از این کلانشهر اهواز بنا به دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان اورژانس کشور مبنی بر آماده باش کامل پرسنل و پایگاه‌های شهری و جاده‌ای از روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه پزشک، پرستار، دارو و ملزومات پزشکی در مناطق کوت عبدالله، شیبان، کوی علوی و شهرک دانشگاه و سایر مناطقی که نیاز به خدمات درمانی داشتند مستقر شدند.

او بیان کرد: در روز چهارم علاوه بر استقرار اتوبوس آمبولانس، تیم‌های پیاده ۲ نفره با کوله پشتی به همراه دارو و ملزومات پزشکی به مناطق دیگر اعزام شدند تا کسانی که توانایی خروج از منزل را نداشته و نیاز به خدمات درمانی دارند شناسایی شوند.

بارندگی دوشنبه هفته گذشته باعث آبگرفتگی برخی از نقاط خوزستان از جمله آبادان، اهواز، کارون و خرمشهر شد و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.