واکنش استاد دانشگاه آلاباما به معضل بی‌خانمان‌ها در آمریکا

یک استاد دانشگاه آلاباما گفت: در مناطق مرفه سانفراسیسکو هزینه املاک سر به فلک کشیده است.

واکنش استاد دانشگاه آلاباما به معضل بی‌خانمان‌ها در آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، استاد دانشگاه آلوباما با اشاره به مسئله بی‌خانمان ها در آمریکا اظهار کرد: چرا کشور‌هایی مانند آمریکا که از نظر اقتصادی کشوری قدرتمند و ثروتمندی در دنیا محسوب می‌شوند در مورد معضل بی‌خانمان‌ها کار قابل ملاحظه‌ای انجام نداده‌اند؟.

او درباره تعداد  آمار بی‌خانمان ها در ایالات متحده آمریکا گفت: آمار دقیقی در دست نیست، اما دقیق‌ترین آماری که دیدم توسط سازمان اتحاد ملی برای پایان دادن به بی‌خانمان بود. طبق این آمار روزانه ۵۵۴ هزار بی‌خانمان در آمریکا وجود دارد، که این عدد یعنی از هر ۱۷ آمریکایی ۱۰ نفر بی‌خانمان هستند.

این استاد دانشگاه گفت: در مناطق مرفه سانفراسیسکو هزینه املاک سر به فلک کشیده است. با وجود اینکه برخی از مردم در این مناطق دارای ۵ شغل هستند، نمی‌توانند آپارتمانی اجاره کنند چه برسد به اینکه خانه بخرند. بسیاری از این افراد از طبقه متوسط جامعه هستند و در نتیجه باعث بی‌خانمان شدن آن‌ها می‌شود.

سیاستمداران آمریکایی نمی‌توانند معضل بی‌خانمانی را حل کنند

او ادامه داد: تعداد این افراد روز به روز در حال افزایش است، زیرا سیاستمداران آمریکایی نمی‌توانند برای این معضل راه‌حلی پیدا کنند چرا که آن‌ها مسئله بی‌خانمان را یک موضوع مهم برای برنده شدن در انتخابات نمی‌دانند، چون با برگزاری کمپین‌ها برای کمک به بی‌خانمان‌ها نمی‌توانند برنده انتخابات شوند. بی‌خانمان‌ها نمی‌توانند در انتخابات رای دهند در نتیجه ما همچنان بحران بی‌خانمان‌ها در ایالت متحده خواهیم داشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار