کنگره گرامی‌داشت سردار سلیمانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۶ دی‌ماه برگزار می‌شود

رئیس شورای شهر تهران گفت: کنگره‌ گرامی‌داشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سردار سلیمانی ۲۶ دی‌ماه در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

کنگره گرامی‌داشت سردار سلیمانی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۶ دی ماه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه این شورا با اشاره به تغییر برنامه سومین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: به احترام سردار سلیمانی و برنامه‌ای که مقام معظم رهبری برای او در نظر می‌گیرند، ما برگزاری سومین سالگرد آقای هاشمی را یک هفته به تاخیر انداختیم.
 
رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: کنگره‌ گرامی‌داشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سردار سلیمانی در تاریخ ۲۶ دی ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به جلسه امروز شورای شهر تهران بیان کرد: در این جلسه به بررسی موضوع باغ بودن و یا باغ نبودن پلاک ثبتی‌ها پرداختیم.
 
رئیس شورای شهر تهران افزود: فرمانداری نیز نامه‌ای اعتراضی نسبت به سیاست‌های الزامی بودجه سال آینده داشت که بررسی آن را در دستور کار قرار دادیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا موضوع باغ‌ها در جلسه شورای شهر با اما و اگر‌های زیادی مواجه می‌شود، بیان کرد: اعضای شورای شهر نسبت به بررسی باغ بودن و یا نبودن پلاک ثبتی حساس هستند و زمانی که پرونده اطلاعات کافی ندارد آن را به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌دهند تا پس از تکمیل اطلاعات مجدد به صحن شورا برگردد و به نظر من این اتفاق، اتفاق خوبی است، زیرا  پرونده‌ها آنقدر باید بین کمیسیون و صحن برود و بیاید تا به صورت کامل ارائه شود.
 
هاشمی با اشاره به نحوه هزینه کرد در بودجه شهرداری تهران گفت: مشکل اصلی شهرداری تهران هزینه کرد منابع غیرنقد است، زیرا در پاییز ما به ۸۰ تا ۹۰ درصد درآمد دست پیدا می‌کنیم و شهرداری به دلیل نداشتن جسارت در هزینه کرد غیرنقدی، پروژه‌ها را با کندی پیش می برد.
 
وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از بودجه ما به صورت غیر نقد است، خاطرنشان کرد: از بودجه ۱۸ هزار میلیارد تومانی رقمی بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان آن به شکل غیرنقد است که این رقم بسیار بالا است.
 
 رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: دلیل کندی پیشرفت پروژه‌های عمرانی استفاده نکردن از بودجه‌های غیرنقد است.
 
هاشمی ادامه داد: لایحه اصلاح ساختار شهرداری از ۹ معاونت به ۷ معاونت به معنی تعدیل نیرو نیست و اگر معاونت‌های شهرداری مصاحبه‌ای درباره اصلاح ساختار انجام می‌دهند به دلیل این است که بین اعضا حساسیت ایجاد نشود.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا تنها معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از لحاظ قرارداد‌ها مشکلی با پیمانکاران ندارد، گفت: شرایط معاونت فنی و عمرانی شهرداری به دلیل حقوق پیمان است که موجب می‌شود تمام موارد بر اساس برنامه ریزی‌های دقیق پیش برود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
علی
۱۳:۴۹ ۱۷ دی ۱۳۹۸
اشتباه کردی شما اونو به سردار نچسبون.
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۲:۴۵ ۱۷ دی ۱۳۹۸
باز اینا ، وسط دعوا ؛ دارن نرخ تعیین می کنن !!
آخرین اخبار