راه ارتباطی۵۰ روستای شهرستان دورود مسدود شد

دبیر ستاد بحران شهرستان دورود گفت: بر اثر بارش سنگین برف در شهرستان دورود راه دسترسی ۵۰ روستا مسدود شده است و کار بازگشایی آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، دبیر ستاد بحران شهرستان دورود گفت: بر اثر بارش سنگین برف در شهرستان دورود راه دسترسی ۵۰ روستا مسدود شده است و کار بازگشایی آن‌ها در حال انجام است.

جعفر لک با بیان اینکه فعلاً مشکل قطعی برق در روستا‌های شهرستان دورود نداریم افزود: در بحث بازگشایی محور‌های برون شهری شهرستان دورود نیز باید گفت تردد در همه محور‌ها و گردنه‌های این شهرستان روان بوده، اما تنها با زنجیرچرخ ممکن است.

دبیر ستاد بحران شهرستان دورود با بیان اینکه برق شهر دورود وصل‌شده و وضعیت برق در این منطقه اکنون پایدار است عنوان کرد: با توجه به بارش برف در این شهرستان، امشب شاهد قطعی برق بودیم که قطعی برق به خاطر مشکلی بود که در قوس ۶۳ به وجود آمده بود که اکنون برطرف شده است.

او  خاطرنشان کرد:تمام قطعی شبکه‌های برق رفع شده است و تنها در منطقه بحرین باقی مانده که نیرو‌های اداره برق شهرستان دورود در حال فعالیت برای رفع مشکل هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.