گرداننده مؤسسه غیرمجاز آموزشی در اردبیل دستگیر شد

مدیر نظارت بر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: گرداننده مؤسسه غیرمجاز آموزشی که اقدام به فریب تعدادی از بانوان جویای کار با وعده استخدام در مؤسسات پزشکی می‌کرد، دستگیر شد.

گرداننده مؤسسه غیرمجاز آموزشی در اردبیل دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه مقدم مدیر نظارت بر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان کرد: فرد کلاهبرداری که با ایجاد مؤسسه آموزشی غیرمجاز و با وعده‌های واهی و کذب در خصوص استخدام در مؤسسات پزشکی و دندانپزشکی دولتی و خصوصی اردبیل و همچنین اعزام متقاضیان به خارج از کشور جهت ادامه تحصیل و گذراندن دوره‌های تکمیلی آموزشی، اقدام به فریب تعدادی از بانوان جویای کار کرده بود دستگیر شد.

مقدم افزود: پس از شناسایی این مجرم توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با هماهنگی اداره اماکن نیروی انتظامی و مدیریت حراست دانشگاه، فرد مذکور به مراجع قضائی تحویل داده شده و محل مورد نظر پلمب گردید.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد: هرگونه استخدام، ایجاد مؤسسه یا برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه بهداشت و درمان حتماً باید دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پس از طی مراحل قانونی بوده که بوسیله مراجع ذیصلاح انجام و اطلاع رسانی‌های لازم از طریق وسایل ارتباط جمعی و رسانه‌ها صورت می‌گیرد.
انتهای پیام / ش ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.