حضور تیم هاکی بانوان سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کشوری

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تیم هاکی بانوان استان همزمان با دهه فجر در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور یافت.

حضور تیم هاکی بانوان سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کشوریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کردزابلی مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های ورزشی از امروز تا ۱۸ بهمن به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود.

او از حضور دو بدمینتون باز استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و افزود: سنگتراش و محمدمهدی میرشکاری بدمینتون باز‌های استان امروز در رقابت‌های قهرمانی کشوری حضور یافتند تا در ۱۵ بهمن به مصاف حریفان خود در شیراز بروند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان با برخورداری از جمعیت جوان و استعداد‌های ورزشی فراوان به شایستگی می‌تواند در میدان‌های ورزشی ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد، گفت: نقاط مختلف این خطه سرشار از ظرفیت و فرصت برای انجام فعالیت‌های ورزشی مانند ساحل نوردی، موج سواری، کوهنوردی، کوهپیمائی، دومیدانی، کریکت، کبدی و انجام ورزش‌های همگانی و پیاده روی خانوادگی و ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار