شرکت مسافربری سیما سفر اردبیل پلمب شد/راننده متخلف ۲ سال از رانندگی محروم شد

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: شرکت مسافربری بین المللی مسافربری سیما سفر اردبیل به دلیل ارتکاب تخلفات حمل و نقل و تصادف منجر به فوت و جرح پلمب شد.

شرکت مسافربری سیما سفر اردبیل پلمپ شد/راننده متخلف ۲ سال از رانندگی محروم شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به برگزاری کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر در سازمان راهداری کشور گفت: طبق تصمیمات اعضای کمیسیون شرکت مذکور به مدت یک سال تعطیل و راننده متخلف نیز ۲ سال از رانندگی محروم شد.

او با تسلیت و ابراز همدردی به خانواده‌های داغ دیده حادثه واژگونی اتوبوس اردبیل تهران تصریح کرد: اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌ها دارد و از هیچ گونه کوتاهی، ضعف رسیدگی، و عدم نظارت شرکت‌ها نسبت به عملکرد کارکنان و ناوگان مسافربری خود چشم پوشی نکرده و با متخلفان به شدت برخورد می‌کند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ارتقای ایمنی مسافران و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را از اولویت اصلی راهداری دانست و گفت: روزانه حدود ۱۶۰ دستگاه اتوبوس از مرکز استان اردبیل به سایر شهر‌ها اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند.

شیرین زاده نظارت مدیران فنی شرکت‌ها جهت کنترل مسائل فنی و ایمنی اتوبوس از جمله لاستیک، شیشه ها، سیستم‌های گرمایشی سرمایشی و ترمز، تجهیزات ایمنی، کپسول آتش نشانی و کنترل معاینات فنی خودرو را از جمله اقدامات مهم و مستمر انجام یافته در پایانه‌های مسافربری استان اردبیل دانست.

او با بیان اینکه سامانه سپهتن بر روی کلیه ناوگان عمومی مسافربری اتوبوسی استان نصب گردیده تا دستگاه‌های متولی ازجمله شرکت ارائه دهنده خدمت لحظه به لحظه حرکت وسیله نقلیه را کنترل نماید تصریح کرد: مسئولیت اصلی نظارت بر عملکرد راننده و ناوگان از ابتدا تا انتهای مسیر برعهده‌ی  ۵۹ شرکت مسافربری استان اردبیل است و مدیران آن‌ها باید با همه توان و حساسیت نسبت به کنترل اتوبوس‌ها اقدام کنند تا دیگر شاهد چنین حوداث تلخی نباشیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان بطور قاطع و قانونی رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.