ادامه افتتاح طرحهای عمرانی در آذربایجان شرقی

مردم مناطق مختلف استان در گرامیداشت ایام دهه فجر شاهد افتتاح طرح‌های مختلف بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،۱۸ طرح در زمینه‌های خدماتی، عمران روستایی، گازرسانی، راه سازی، برقرسانی و بهسازی و نوسازی مساکن روستایی در بخش مرکزی میانه افتتاح شد.

در شهرستان کلیبر طرح گازرسانی به ۳۶ روستا، مسیرگشایی، آسفالت، جدول و خط کشی معابر و توسعه برق شهر کلیبر، پل روستایی، مزرعه پرورش طیور، آبرسانی به دو روستا و آسفالت ریزی جاده سه روستا به بهره برداری رسید.

مرکز جامع سلامت روستایی، گازرسانی و آسفالت سه روستا، گلخانه تحقیقاتی آموزشی و یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در مجموع با هزینه ۱۲۷ میلیارد ریال هزینه در مراغه افتتاح شد.

در هشترود از ۶ طرح شامل جدول گذاری، لایروبی رودخانه، دیوار حائل سنگی، آسفالت، تسطیح و زیرسازی ورودی روستای دامناب و مرکز خدمات کشاورزی با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

ساختمان آب و فاضلاب روستایی و سیستم گرمایشی مدرسه زینبیه شهر بستان آباد هم مورد بهره برداری قرار گرفت.

اهالی بخش خواجه شهرستان هریس هم شاهد بهره برداری از ۴ طرح عمرانی، رفاهی، خدماتی وبرق رسانی با هزینه افزون بر ۲۴ میلیارد ریال بودند.

آسفالت ۲ خیابان وجدول کشی معابرعمومی مبارک شهر ملکان هم با هزینه ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

۱۱ طرح شامل ۹ باب خانه محروم، مرکز خدمات سلامت شهری و طرح آبیاری کم فشار در مجموع با ۲۰ میلیارد ریال در عجب شیر به بهره برداری رسید.

در شهرستان آذرشهر، بهره برداری از طرح بهسازی معابر و آسفالت روستای زینت لو و دو طرح آبیاری کم فشار در روستا‌های خراجو و جراغیل با ۱۲۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

در شهرستان جلفا هم ۴ طرح افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل پایاب سد حاجیلار چایی به طول ۱۲ کیلومتر، روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی جاده مرزی، سال سینما و مزرعه پرورش ماهی بود که برای ان‌ها در مجموع ۲۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره برداری از آسفالت ریزی یک خیابان و ۲۴ کوچه در شهر ورزقان با هزینه ۳۰میلیارد ریال و آسفالت ریزی روستای صومعه دل این شهرستان با هزینه ۲۴ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرارگرفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.