دیدار مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با اصحاب رسانه در مهاباد

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در طی سفر خود به مهاباد دیروز شنبه با هنرمندان و مدیران فرهنگی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان مهاباد گفت: روابط عمومی سازمان در دوره جدید خود با رویکرد تازه‌ای علاقمند به همکاری شفاف و بروز با رسانه‌های جمعی است و به همین منظور بنا بر استفاده بهینه و تعاملی از ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های استان و بخصوص شهرستان‌ها دارد.

او افزود: روابط عمومی سازمان در راستای اطلاع رسانی سریع، دقیق و شفاف از عملکرد سازمان و ادارات تابعه شهرستانی و امید آفرینی بین آحاد مردم جامعه و همچنین شناساندن ظرفیت‌های بالقوه موجود در حوزه‌های صنعتی، معدنی و صنفی شهرستان ها؛ جهت جذب سرمایه گذاری و کمک به ایجاد اشتغال برای مردم منطقه، آمادگی کامل دارد ضمن همکاری با رسانه‌های محلی و ملی علاوه بر رسالت حرفه‌ای خود در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی سازمان نیز عمل کند.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی با تاکید بر اصل شفافیت و سرعت عمل در اطلاع رسانی افزود: امید است با توجه به رسالت رسانه‌ای و ابزار‌های موجود در استان، تخصص واطلاعات کارشناسی سازمان صنعت، معدن وتجارت در راستای اهداف سازمانی آن بکار گرفته شود.

در این دیدار مسئول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مرکز مهاباد گفت: ایرنا به عنوان یک رسانه دولتی تا کنون در جنوب استان ارتباط خوب و سازنده‌ای با ادارات صنعت، معدن وتجارت شهرستان‌های حوزه فعالیت خود بخصوص شهرستان مهاباد داشته و آمادگی دارد تا ضمن تقویت راهبرد همکاری‌های تخصصی دوجانبه در عرصه خبر و اطلاع رسانی؛ در بخش آموزش‌های تخصصی نیز تعامل سازنده‌ای با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان داشته باشد.

او تصریح کرد: ایرنا آماده همکاری همه جانبه با ادارات صنعت، معدن وتجارت در شهرستان‌های جنوب استان به منظور بیان وظایف، فعالیت ها، برنامه‌ها و دستاورد‌ها در چارچوب موازین خبری است.

همچنین طی دیداری جداگانه‌ای با مسئول واحد خبر صدا و سیمای مرکز مهاباد و باشگاه خبرنگاران جوان شهرستان مهاباد نیز طرفین با اعلام آمادگی برای همکاری‌های همه جانبه، پوشش خبری و اطلاع رسانی از اقدامات و عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ادارات شهرستانی بر وظیفه خود در عرصه نشر اخبار و اطلاع رسانی به مخاطبان تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.