فرمانده یگان ویژه فاتحین در کنگره شهدای مدافع حرم و امنیت:

رزمندگان جبهه مقاومت خود را پیرو شهید سلیمانی می دانند

سرهنگ هاشمی گفت: رزمندگان جبهه مقاومت خود را پیرو مجاهد بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی می‌دانند.

رزمندگان جبهه مقاومت خود را پیرو شهید سلیمانی می دانندبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ «سیدمحمود هاشمی» فرمانده یگان ویژه فاتحین عصر امروز در چهارمین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم و امنیت (فاتحین) که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: شهدا، آرامش و آسایش خود را فدای ما کردند تا بتوانیم امنیت داشته باشیم؛ باید قدردان آنان باشیم.

فرمانده یگان ویژه فاتحین با بیان اینکه چهارمین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و امنیت تجدید میثاق میان همه رزمندگان جبهه مقاومت است، بیان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت خود را پیرو مجاهد بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی می‌دانند.

هاشمی خاطرنشان کرد: انتقام خون شهدا به ویژه حاج قاسم برای رزمندگان امری واجب است و این امر میسر نمی‌شود و آن نابودی رژیم صهیونیستی و‌خروج آمریکا از منطقه این پیمان در جبهه مقاومت ناگسستنی است.

او ادامه داد: این کنگره محفلی برای تقدیر از خانواده‌های شهداست خانواده‌هایی که از عزیزنشان برای حفظ امنیت گذاشتند و همچنین تجلیل از رزمندگان جبهه مقاومت است. باید رژیم صهونیستی نابود و آمریکا از منطقه خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار