برگزاری جشنواره خانواده برتر دربیرجند

مدیر عامل مرکز جامع خانواده استان از برگزاری جشنواره خانواده برتر با همکاری ستاد نماز جمعه خبر داد.

زرگر مدیر عامل مرکز جامع خانواده خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، زرگر مدیر عامل مرکز جامع خانواده خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه‌های این مرکز جشنواره خانواده برتر است که با همکاری ستاد نماز جمعه طرح ریزی شده است.

او افزود: در این جشنواره خانواده‌هایی که در مولفه های فرزندآوری، توجه به مقوله اقتصاد خانواده، روابط بین زوجین و تحکیم  روابط خانواده  برتر هستند به طور هفتگی معرفی شده و با آن‌ها مصاحبه می‌شود.

زرگر تصریح کرد: از جمله ملاک‌هایی که سبب امتیاز آوری خانواده‌ها می‌شود داشتن یک فعال اجتماعی، فرهنگی و یا قاری و حافظ قرآن در خانواده می‌باشد.

مدیر عامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی با بیان این که در این جشنواره به دو صورت می‌توان خانواده‌های برتر را معرفی کرد افزود: یکی از روش‌ها پر کردن فرم‌های خانواده برتر توسط خود خانواده‌هایی که مولفه‌های لازم را دارند می‌باشد.

او با بیان این که روش دوم معرفی خانواده برتر توسط دوستان و آشنایان آنان به مرکز می‌باشد افزود: این مرکز بعد از ارزیابی خانواده‌های مورد نظر، آن‌ها را معرفی و از آن‌ها تقدیر به عمل می‌آورد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.