۱۰ فوتی و ۵۷ مورد ابتلا به کرونا در یزد/ قزنطینه خانگی بهترین راه پیشگیری از کرونا

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: با خود مراقبتی و بهداشت فردی و ماندن در خانه به قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا کمک کنیم.

۱۰ فوتی و ۵۷ مورد ابتلا به کرونا در یزد/ قزنطینه خانگی بهترین راه پیشگیری از کرونامحمد رضا دهقانی معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به  آمار مبتلایان به کرونا ویروس، گفت: با خود مراقبتی و بهداشت فردی و ماندن در خانه به قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا کمک کنیم.

او  از مردم خواست با رعایت دستورات ساده مسئولان را یاری کنند و در خیابان‌ها محل‌های عمومی حضور پیدا نکنند، چون ممکن با افراد بیشتر تماس بگیرید و احتمال دارد درمیان هزاران ویروسی که وجو دارد یکی از این ویروس‌ها کرونا باشد.

دهقانی ادامه داد: از مردم خواهش دارم با رعایت همین دستورات ساده مسئولان را یاری کنند و در خیابان‌ها محل‌های عمومی حضور پیدا نکنند، چون ممکن با افراد بیشتر تماس بگیرید و احتمال دارد درمیان هزاران ویروسی که وجو دارد یکی از این ویروس‌ها کرونا باشد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت:   ۵۷ نفر از بیماران مبتلا به بیماری کرونا  در بیمارستان‌های مرجع استان یزد بستری هستند.

او گفت: تاکنون  ده نفر در استان یزد بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارعیان
۲۲:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
تشکر از سربازان خط مقدم پر سنل بهداشت درمان درخصوص بیماری کرونا
آخرین اخبار