تصمیم بن‌سلمان برای رسیدن به قدرت تا قبل از نشست گروه ۲۰

میدل ایست آی نوشت ولی‌عهد عربستان قصد دارد با وادار کردن پدرش به کناره‌گیری تا پیش از نشست گروه ۲۰ در نوامبر آینده پادشاه این کشور شود.

محمد بن‌سلمان، ولی‌عهد عربستان و پدرشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه خبری میدل ایست آی به نقل از یک منبع سعودی اعلام کرد محمد بن‌سلمان، ولی‌عهد عربستان قصد دارد تا پیش از نشست گروه ۲۰ در نوامبر آینده پادشاه این کشور شود.

میدل ایست آی نوشت محمد بن‌سلمان منتظر مرگ پدر خود، ملک سلمان بن عبدالعزیز نخواهد ماند و او را به کناره‌گیری وادار خواهد کرد.

این منبع سعودی  همچنین اعلام کرد شاهزاده احمد بن عبدالعزیز پس از آنکه برای دیدار با پادشاه به قصر پادشاهی دعوت شده بود بازداشت شد.


بیشتر بخوانید:


این در حالی است که روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال نیز طی گزارشی از آزادی شماری از شاهزاده‌های دربند عربستانی از جمله عبدالعزیز بن سعود بن نایف، وزیر کشور عربستان، به همراه پدرش سعود بن نایف بن عبد العزیز، خبر داد.

در حالی که بسیاری خبر از وخامت شدید حال عمومی ملک سلمان را داده بودند و حتی برخی دیگر گفته بودند که وی مرده است. دفتر رسانه‌ای سلطنتی عربستان روز یک‌شنبه تصاویری از وی را منتشر کرده، تا برای مقطعی مانع پخش این گمانه‌زنی‌ها شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
به نشست 2020 نمی رسه
آخرین اخبار