باند حرفه‌ای قاچاق در جنوب شرق کشور متلاشی شد

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۸۸۱ کیلو مواد افیونی در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان "خاش" خبر داد.

باند حرفه‌ای قاچاق در جنوب شرق کشور متلاشی شدسردار "احمد طاهری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "خاش" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، به حوزه استحفاظی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش" با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله در یکی از محور‌های فرعی شهرستان بودند، شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودرو‌های پلیس تیراندازی و با سرعت سرسام آوری به سمت یکی از مسیر‌های فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شده عرصه بر خود با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده در مجموع یک تن و ۸۸۱ کیلو و ۶۲۰ گرم انواع مواد افیونی شامل؛ یک تن و ۳۶۳ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک، ۵۱۵ کیلو حشیش و ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم مخدر شیشه کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار