فعالیت ۵۷ آزمایشگاه در جنوب سیستان و بلوچستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: وجود ۱۱ آزمایشگاه رفرانس در شهرستان‌های زیرپوشش و ۴۶ آزمایشگاه مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تحولی عظیم در خدمات آزمایشگاهی در جنوب سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است.

مهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:گفت: وجود ۱۱ آزمایشگاه رفرانس در شهرستان‌های زیرپوشش و ۴۶ آزمایشگاه مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تحولی عظیم در خدمات آزمایشگاهی در جنوب سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است.

او اظهارداشت: در آزمایشگاه‌های این دانشگاه با تحول ایجاد شده از ۴۲ نوع تست در سال ۹۳ و پذیرش ۴۵ نفر هم‌اینک به ۱۳۰ نوع تست و پذیرش روزانه ۲۱۰ بیمار ارتقا یافته است.

او ادامه داد: مهمترین تست آزمایشگاهی در محدوده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تست تشخیصی مولکولی ویروس کروناست که از فروردین امسال راه‌اندازی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: آزمایشگاه‌مرکزی ایرانشهر مطابق ظرفیت کاری مقررات و ضوابط به طور متوسط با شرایط فعلی ۳۰۵ نفر مراجعه را پذیرش و خدمات آزمایشگاهی با کیفیت که مشتمل بر ۱۳۰ نوع تست است را به شهروندان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار