صیانت از بیت المال از اهداف امور اقتصاد و دارایی است

معاون امور منابع و توسعه انسانی استاندار اردبیل گفت: در راستای توسعه و جهش تولید بهبود فضای کسب و کار در سایه همدلی و هماهنگی امکان پذیر است و صیانت از بیت المال بر عهده دستگاه‌های نظارتی و امور اقتصاد و دارایی گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یعثوب نژاد محمد، معاون امور منابع و توسعه انسانی استاندار اردبیل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: امور اقتصاد و دارایی استان اردبیل همکاری خوبی با کارشناسان دستگاه‌های اجرایی دارند و در تامین و تجهیز منابع همیشه در کنار ما بوده اند.

او با اشاره به اینکه توسعه و بهبود فضای کسب و کار در استان اردبیل آغاز شده است گفت: در اولین گام جهش تولید یکی از واحد‌های راکد که هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند به بخش خصوصی واگذار شده و در این مسیر سایر واحد‌ها در لیست احیا و راه اندازی قرار دارند.

معاون امور منابع و توسعه انسانی استاندار اردبیل گفت: هدایت صحیح دستگاه‌های اجرایی به مسیر قانون و اجرای صحیح قوانین و مقررات مالی از سوی کارشناسان اموراقتصادی می‌تواند در حفظ منابع مالی و صرف صحیح آن نقش اساسی داشته باشد.

نژاد محمد با تاکید بر اینکه نظارت اثر بخش این مجموعه سبب نظم در دستگاه‌ها می‌شود تصریح کرد: نظارت توام با نظرات کارشناسی و مشاوره‌های مالی در سیستم دولتی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی اثر گذاری زیادی داشته است.

او ادامه داد: توانایی و سلامت نفس در مجموعه اقتصاد و دارایی بالاست و کارشناسان با درک بهتر از موضوع، واقع بینانه اقدام می‌کنند.

معاون امور منابع و توسعه انسانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه با همکاری همه دستگاه‌های اقتصادی ظرفیت‌های خوبی در استان ایجاد شده است افزود: فرهنگ مسوولیت پذیری در کنار توسعه اقتصادی و رفاه همه جانبه در استان رفته رفته نهادینه می‌شود و گام‌های اساسی در این مسیر برداشته شده است.

نژاد محمد گفت: همه دستگاه‌ها باید در جهت ارتقای جایگاه کارشناسی و حفظ و حرمت مجموعه تحت الامرشان تلاش کنند و از ظرفیت قانونی آن‌ها نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

در این مراسم علی عسگری، معاون توسعه و منابع وزارت اقتصاد نیز از طریق ویدیو کنفرانس صحبت کرد و از زحمات چندین ساله هاشم مظفری مدیرکل سابق اقتصاد و دارایی استان تقدیر و علیرضا نوروزی به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.