بهره‌مندی ۵۹۴ هزار مشترک در کرمانشاه از گازطبیعی

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه از بهره‌مندی ۵۹۴ هزار مشترک در استان از گازطبیعی خبر داد و گفت : این تعداد مشترک در سال گذشته چهار میلیارد و ۴۴۹ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛«سیروس شهبازی» مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته ۹۵۵ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان کرمانشاه انجام شد، گفت : از این میزان، ۹۲۱ کیلومتر روستایی و ۳۴ کیلومتر شهری است.

 او،گفت: اجرای این میزان شبکه‌گذاری موجب جذب ۲۴ هزار و ۶۵۰ مورد اشتراک جدید در سال ۹۸ در استان کرمانشاه شد.

او افزود: از ابتدای فعالیت شرکت گاز کرمانشاه تاکنون، ۹ هزار و ۶۱۹ کیلومتر شبکه‌گذاری در استان انجام شده است که از این میزان سه هزار و ۵۴۷ کیلومتر در بخش شهری و ۶ هزار و ۷۲ کیلومتر در بخش روستایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با اشاره به ۲ هزار و ۵۴۰ روستای دارای سکنه در استان افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۲۳۳ روستا قابل گازرسانی است که از این تعداد هزار و ۷۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار هستند.

شهبازی افزود: در سال ۹۸ و باتلاش مضاعف همکاران شرکت گاز استان کرمانشاه ۴۰۶ روستا و واحد صنعتی از گاز طبیعی برخوردار شدند.

او گفت: شرکت گاز کرمانشاه در راستای محرومیت‌زدایی از روستا‌های استان در سال ۹۸ طراحی و اجرای گازرسانی به ۶۰۰ روستا را عملیاتی کرد که از این تعداد ۱۹۳ روستا با زیرپوشش قراردادن هفت هزار و ۷۰۷ خانوار در سال ۹۸ گازدار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: همچنین به منظور کمک به اقتصاد کشور و رونق تولید تعداد ۲۱۳ واحد صنعتی نیز در سال ۹۸ گازدار شد که با این روند روزانه بیش از یک روستا یا واحد صنعتی در طول سال ۹۸ از گازطبیعی برخوردار شدند.

شهبازی افزود: اکنون گازرسانی به ۵۱۴ روستا به علاوه شهر‌های نوسود، نودشه و ریجاب و شبکه داخلی شهر ازگله با مجموعه اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.

او افزود: با اتمام گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های در دست اجرا درصد نفوذ گازرسانی به روستا‌ها به ۹۱ درصد و درصد نفوذ کل استان به ۹۸ درصد خواهد رسید.

 او،گفت: با گازرسانی به روستا‌های واجد شرایط، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در روستا‌های قابل گازرسانی به ۱۰۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.