دو شهید و چهار زخمی در انفجار بمب در شمال بغداد

انفجار بمب در منطقه «الطامریه» در شمال بغداد به شهادت دو نیروی نظامی و زخمی شدن ۴ غیرنظامی منجر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شفق نیوز، مرکز اطلاع‌رسانی الاعلام الامنی وابسته به وزارت دفاع عراق، امروز (جمعه) اعلام کرد که انفجار بمب در شب گذشته (پنجشنبه) در منطقه «الطامریه» ۶ شهید و زخمی برجای گذاشت.

در بیانیه این مرکز آمده است انفجار بمب در مسیر نیرو‌های تیپ تکاوران عملیات بغداد بوده است که بر اثر آن یک افسر و یک سرباز عراقی شهید و چهار غیر نظامی زخمی شدند.

از سوی دیگر، در استان صلاح الدین نیز در یورش تروریست‌های داعش به خانه یکی از مقامات محلی، ۴ نفر به شهادت رسیدند.

به گفته منابع محلی، تروریست‌های داعش خانه این فرد را به آتش کشیدند که به شهادت این مقام محلی و سه نفر دیگر از شهروندان عراقی منجر شد.

فرماندهی ستاد مشترک ارتش عراق نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در سه حمله تروریستی داعش به سه منطقه بتل بتار در حومه سامرا و روستای مبارک در حومه شهر خانقین و منطقه جرف الصخر در جنوب بغداد، یک نیروی الحشد الشعبی و یک شهروند شهید و شش نظامی زخمی شدند.

در هفته‌های اخیر هسته‌های مخفی داعش در عراق فعال شده‌اند و اقدام به حمله به نیرو‌های امنیتی، مردم و اماکن عمومی می‌کنند. پیشتر برخی مقامات عراقی از چراغ سبز آمریکا به تروریست‌های داعش برای انجام حملات تروریستی در این کشور خبر دادند.

دولت، پارلمان و مردم عراق خواهان خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از این کشور هستند. آمریکا می‌کوشد با ناامن کردن عراق شرایط را برای باقی ماندن خود در این کشور هموار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم عراق کی میخوان به خودشون بیان؟؟؟؟؟ کی میخوان جلویه ظالم بایستن ؟؟؟؟
_تا زمانی که آمریکایی ها در خاک عراق باشن؛ ذلت و مسکنت روز بروز بر مردم عراق مستولی خواهد شد .
_به خودتون بیاید-اخراج کنید آمریکایی هارو-در سفارت آمریکا رو ببندید که لانه ی تمام فتنه هاست.
آخرین اخبار