مدیر کل اداره استاندارد استان تهران مطرح کرد؛

اهمیت استفاده از شیرآلات استاندارد در واحد‌های مسکونی و صنعتی

طاهری در خصوص حساسیت استفاده از شیرآلات در ایمن‌سازی واحد‌های مسکونی و صنعتی توضیحاتی ارائه داد.

حساسیت استفاده از شیرآلات در ایمن‌سازی واحد‌های مسکونی و صنعتیبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمودرضا طاهری مدیر کل اداره استاندارد استان تهران در نشست خبری در خصوص اجباری شدن علامت استاندارد بر سازه‌های فولادی، گفت: شیرآلات یکی از اجسامی است که از سازه‌های فولادی به دست می‌آید و به شدت با بهداشت در ارتباط است از این رو نیاز است که بر شیرآلات علامت استاندارد درج شود.

او بیان کرد: هدف از اجباری شدن درج علامت استاندارد بر سازه‌های فولادی به خصوص شیرآلات بهداشتی این است که بتوانیم این محصولات را ارتقا دهیم و در نهایت کیفیت آن‌ها افزایش یابد. هر تفاهم نامه‌ای که منعقد می‌شود، باعث به وجود آمدن وظایفی می‌شود که با زمان بندی خاص باید این وظایف را انجام داد و به دنبال آن اگر مشکلاتی رخ می‌دهد باید آن را برطرف کرد.

مدیر کل اداره استاندارد استان تهران بیان کرد: باید در جهت ارتقا کیفیت صنعت شیرآلات گام اساسی برداشته شود. بحث تولید کننده سازه‌های فولادی بحث جدیدی است و به این موضوع باید اهمیت داده شود.  باید با حداقل مشکلات این مسیر را طی کنیم تا پایلوتی برای سایر استان‌ها باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید به کارگیری علامت استاندارد اجباری روی قطعات واحد‌های تولیدی باشد، گفت: با توجه به حساسیت استفاده از این نوع سازه‌ها در ایمن‌سازی واحد‌های مسکونی و صنعتی در کشور، باید سازه‌های فولادی دارای علامت استاندارد اجباری شوند.

او ادامه داد: این امر موجب ارتقاء کیفی ساختمان‌ سازی در کشور و همچنین معرفی واحد‌های استاندارد به جامعه مهندسان و مصرف کنندگان این سازه‌ها خواهد شد.

مدیر کل اداره استاندارد استان تهران ادامه داد: در بحث شیرآلات مشکلاتی وجود دارد که در همین زمینه با رئیس استاندارد ایران نشستی برپا خواهیم کرد تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم. باید بتوانیم در جهت ارتقا کیفیت شیرآلات کارهای مثبتی انجام دهیم و بحث سازه‌های فولادی بحث جدیدی است و به این سادگی نباید به این مقوله نگاه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار