سارقان مغازه‌های قائم شهر دستگیر شدند

سارقان حرفه‌ای مغازه‌های قائم شهر با ۱۶ فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی  سارقی حرفه‌ای در این سرقت‌ها شدند.

سرهنگ خادمی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را به همراه فردی که وی را در این سرقت‌ها همراهی می‌کرد، دستگیر کردند.

خادمی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال سرقتی در جریان رسیدگی به پرونده از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه این افراد خبر داد و افزود: متهم تاکنون در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۶ فقره سرقت مغازه در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرحجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی مناسب، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در محل کسب و فعالیت خود مراتب رابه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار