نوای مرشد و ضرب در شهر حمیدیا یزد طنین انداز شد

شهردار حمیدیا گفت: همزمان با دهه کرامت، زورخانه سردار سلیمانی شهر حمیدیا افتتاح شد.

نوای مرشد و ضرب در شهر حمیدیا یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر شاکری شهردار حمیدیا گفت: همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) زورخانه سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، با حضور جمعی از مسئولان و باستانی کاران در شهر حمیدیا افتتاح شد.

او با بیان اینکه این زورخانه با گود هفت متری، یکی از بزرگترین زورخانه‌های استان یزد است، افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

شاکری به ضرورت احیای ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در جامعه پرداخت و اظهار داشت: در مجموع عملیات احداث و بهره برداری از زورخانه سردار سلیمانی، ۱۰ ماه به طول انجامید.

شهردار حمیدیا تصریح کرد: ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نقش مهمی در جذب نوجوانان و جوانان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تزریق روحیه نشاط اجتماعی در جامعه دارد.

او در پایان ضمن قدردانی از زحمات شهرداران سابق در توسعه فضا‌های فرهنگی و ورزشی، اضافه کرد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی شهرداری حمیدیا برای توسعه ورزش و ترغیب شهروندان به انجام فعالیت‌های ورزشی انجام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بهره برداری از سالن ورزشی غدیر، پارک ورزش و زمین چمن مصنوعی پارک قلعه شهر حمیدیا اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار