اختصاص هفت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فضای ورزشی در مهاباد

نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فضای ورزشی در این شهرستان صادر شد.

جلال محمودزاده نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شواری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: پیرو جلسه با مدیرکل امورمجلس وزارت ورزش و جوانان و معاون شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور در رابطه با توسعه فضای ورزشی مهاباد مبلغ ۷ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های ورزشی این شهرستان اختصاص داده شد.

محمودزاده افزود: این اعتبار برای تکمیل استادیوم ۷ هزار نفری مهاباد، ورزشگاه شهر گوکتپه و توسعه فضا‌های ورزشی شهر و روستا‌های مهاباد از جمله احداث ۳ عدد چمن مصنوعی در مراکز بخش شهرستان و شهر خلیفان تخصیص شد.

نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات جهشی برای کارگاه‌ها و صنایع کوچک تولیدی و تبدیلی مهاباد خبر دادو گفت: پیرو جلسه با معاون اشتغال و توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در رابطه با جذب تسهیلات جهشی برای کارگاه‌های اشتغال زا و صنایع کوچک شهرستان، ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جهشی به کارگاه‌ها و صنایع کوچک مهاباد اختصاص داده شد.

محمودزاده افزود: این تسهیلات با هدف توسعه اشتغالزایی و تولید بیشتر در سال جهش تولید به این شهرستان تخصیص داده شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.