مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان خبرداد؛

صدور ۸۵۰ میلیارد تومان بیمه‌نامه تولیدی در استان سمنان

امیر خلیلی خواه با اشاره به صدور بیمه نامه تولیدی برای شرکت های صنعتی گفت: ۸۵۰ میلیارد تومان بیمه‌نامه تولیدی سال ۹۸ در استان سمنان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر خلیلی خواه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: برخی از شرکت‌های صنعتی و تولیدی استان سمنان شرکت‌های بیمه‌ای خود را در خارج از استان انتخاب می‌کنند، اما پرداخت خسارت در استان انجام می‌شود.

او با بیان اینکه برخی از شرکت‌های بیمه‌ای خصوصی با سیاست‌های اقتصادی استان سمنان همراهی قابل قبولی ندارند، افزود: مشارکت شرکت‌های بیمه‌ای در اصلاح نقاط پرخطر و حادثه‌خیز جاده‌ای استان، نقش موثری در اعتماد و جلب رضایت مردم خواهند داشت.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به اینکه ضریب خسارت در استان حدود ۳۷ درصد است، گفت: به منظور کمک به اقتصاد استان و بیمه روستایی، بهتر است شرکت‌های بیمه‌ای از محل ارزش افزوده پرداخت شده به دهیاری‌ها و مشارکت مردم در روستا‌های استان، تمام خانه‌های روستایی استان را بیمه کنند.

او بیان کرد: پیشنهاد می‌شود با کمک شرکت‌های بیمه‌ای و تبدیل حساب پس انداز کوتاه مدت کارمندان دولت به بیمه عمر و سرمایه گذاری کارکنان، زمینه ارایه خدمات بیشتر به کارمندان و بهره مندی بیشتر آنان از سود حاصله و همچنین ارتقای فرهنگ بیمه‌ای و افزایش ضریب پوشش بیمه فراهم شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان یادآور شد: بیش از ۴۰ درصد از سهم بیمه‌ای شرکت‌های صنعتی و تولیدی استان متعلق به شرکت بیمه ایران است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.