تلاش جهادی دانشجویان بسیجی در جیرفت

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) گفت: اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد جیرفت با همکاری موکب بچه‌های محله امام رضا (ع) اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردند.

تلاش جهادی دانشجویان بسیجی در جیرفتفاطمه اسکندری نسب فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در اوضاع کرونا و متقارن شدن با ماه محرم، اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت با همکاری موکب بچه‌های محله امام رضا (ع) اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردند.

او افزود: راه اندازی کارگاه تولید ماسک کاملا به صورت جهادی و در قالب پویش نذر سلامت و نذر ماسک برای حفظ سلامت عزاداران حسینی در این ایام است.

اسکندری نسب با بیان اینکه تمام تلاش مان را برای شروع هرچه بهتر کار انجام داده ایم تصریح کرد: خانم‌ها به صورت دوشیفت صبح و عصر برای دوخت ماسک در کارگاه حاضر می‌شوند و بعضی از شب‌ها در کارگاه می‌مانند و تا روشنایی صبح کار می‌کنند.

او افزود: ماسک‌ها در محیط کاملا بهداشتی دوخته می‌شوند بعد از دوخته شدن استریل و سپس بسته بندی شده و طبق سفارشات هیئت‌ها توزیع می‌شوند.

اسکندری نسب بیان کرد: بیش از ۷ هزار تعداد ماسک دوخته شده که در مرحله اول بیش از ۵۰۰ تعداد ماسک روز عید غدیر در بین نیازمندان پخش شد و در مرحله دوم این ماسک‌ها را در بین هیئت‌های شهرستان اهدا می‌کنیم.

او افزود: شاید این کمترین کاری بود که ما در توانمان هست برای نیازمندان و عزاداران حسینی در این ایام انجام دهیم.

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: علاوه بر ماسک‌های تهیه شده، مایع ضد عفونی کننده نیز در بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار