سفیر بحرین در آمریکا: عادی سازی روابط با اسرائیل به طرح صلح عربی منجر می‌شود

دیپلمات ارشد بحرینی مدعی شد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گامی در راستای طرح صلح عربی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله آل‌خلیفه، سفیر بحرین در آمریکا ضمن انتشار پیامی در حساب توئیتر خود از تصمیم سران بحرین در برقراری روابط با رژیم اشغالگر قدس دفاع کرد و آن را گامی در جهت طرح سازش عربی خواند.

بر این اساس، وی در پیام توییتری خود نوشت: «برقراری روابط دیپلماتیک با اسرائیل  با سابقه اثبات شده و طولانی مدت  بحرین در گسترش فرهنگ صلح در داخل و خارج از مرز‌ مطابقت دارد. با این گام، ما در روند دستیابی به صلح منطقه‌ای به متحدان برادر خود در جهان عرب پیوسته‌ایم».

سفیر بحرین در آمریکا افزود: «گام تاریخی بین بحرین و اسرائیل دستورالعمل‌های پادشاه حمد بن عیسی آل خلیفه برای پیشرفت روند صلح خاورمیانه را به امید پایان دادن به درگیری اسرائیل و فلسطین برجسته می‌کند. اقدام بحرین در نهایت با طرح صلح  عرب همخوانی دارد».

در حالی که فقط چند روز بیش‌تر از اعلام خیانت امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ نمی‌گذرد، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد بحرین و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی‌سازی روابط دست پیدا کرده‌اند.

این اقدام بحرین واکنش‌های مقامات فلسطینی و بین‌المللی را به همراه داشته است. گروه‌های مقاومت فلسطینی تاکید کردند اقدام بحرین در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی همچون خنجری زهرآگین است که بر پیکر مقاومت فرو رفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۳۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
جناب عبدالله حیف از نام شما که یدک میکشید شما بنده خداوند هستید؟ یا بنده شیطان اکبر و صهیونیسم؟ همین نتایج شما چندگاوشیرده عرب مرتجع است که موجب آتش زدن کلام الله مجید و اهانت به ساحت مقدس شریف پیامبر یعنی محمدرسول الله(ص) و هتک حریم مقدس قدس شریف توسط صهیونیسم شده است پرده داران کعبه وقتی قبله را به شیاطین اکبر وصهیون بفروشند معلوم است که هم کتاب الله و هم محمدرسول الله(ص) مورد هتاکی و اهانت واقع خواهند شد البته میوه و محصول این دست کارها فقط تسریع نابودی آل سقوط و آل خلیفه است و چون مسلمانان جهان اتحاد و وحدت ندارند اینان یاغی و طاغی شده اند والا اگر جمعیت چندین میلیاردی مسلمانان جهان دست به دست هم بدهند تمام منافع و پایگاه های کوچک و بزرگ آمریکا و اسرائیل در آتش خشم مسلمانان خواهد سوخت و هر چه فوت کنند نخواهند توانست آتش مسلمانان را خاموش کنند و ریش خودشان خواهد سوخت........
امروز فقط یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا و فریاد رسای یامحمدا (ص) میتواند با اتحاد و وحدت جهانی کاخ های لرزان سیاه و سفید حکام ظلم وجور را با خاک یکسان کند.........
آخرین اخبار