هفته ملی کودک فرصتی برای حمایت طلبی نسبت به دوران کودکی

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : هفته ملی کودک فرصتی برای حمایت طلبی و حساس سازی جامعه نسبت به دوران کودکی است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : هفته ملی کودک فرصتی برای حمایت طلبی و حساس سازی جامعه نسبت به دوران کودکی و نگاه ویژه به کودکان به عنوان سرمایه های ملی و آینده سازان ایران اسلامی است.

او گفت : این روز بهانه‌ای برای ورود به جهان کودکان و زمان مناسبی است برای یادآوری توجه به نیازهای روحی و هر رویکرد موثری که منتهی به رشد شخصیت و پرورش فکری آنان شود .

محمدی افزود : لذا فرصت را مغتنم می شماریم و به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کودک با شعار " آینده را باید ساخت " در کنار کودکان مان خواهیم بود.

او افزود : فرزندان عزیزم، فرصت باهم بودن در دوران کودکی، تجربه زندگی پر تلاش بر اساس رشته های مستحکم محبت و مودت تا اوج شکوه یک ملت در طول تاریخ است.

محمدی گفت : ما بزرگترها دست های خود را هر روز ، بارها و بارها به سوی آسمان و به درگاه آفریدگار خوبی ها بالا می بریم و برای شما نور چشمان و امیدان امروز و فردایمان دعا می کنیم تا قدمهایتان محکم و اراده هایتان استوارتر ، خردمندانه آینده ی کشور عزیزمان را به تصویر کشیده و نغمه ی مهر و ایمان سردهید.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.