وعده رفع کمبود‌های کمک تنفسی در روز‌های آینده

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تا کمتر از دو سه روز آینده کمبود‌های کمک تنفسی بیمارستان میبد تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به روند تصاعدی بستری بیماران در بیمارستان امام جعفر صادق (ع)، گفت: ظرف دو سه روز آینده بخش زیادی از کمبود‌های کمک تنفسی بیمارستان میبد تامین خواهد شد.

او افزود: در حال حاضر بیش از یکصد بیمار در بیمارستان میبد بستری است و متاسفانه با توجه به جمعیت میبد روند ابتلا و بستری بسیار بالا است.

جان بابایی اظهار داشت: خوشبختانه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در میبد قابل قبول است و تمام دارو‌های مورد نیاز بیماران کرونایی در بیمارستان یافت می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: عفونت از داخل جامعه به خانه‌ها رفته و در اکثر استان‌ها روند ابتلا به کرونا رو به افزایش است از این رو هرفردی که علائم تب، سردرد، سرفه، بی حالی و درد عضلانی دارد باید آن را به حساب کرونا گذاشته و خود را از دیگران جدا و تست کرونا انجام دهد.

جان بابایی خاطرنشان کرد: فعلا هرنوع قضاوت و پیش بینی مبنی بر کنترل و نابودی کرونا زود است و با تمهیداتی که وزارت بهداشت گذاشته باید تست‌ها را بالا برد و ارزیابی وسیعی از آلودگی جامعه را به دست آورد.

انتهای پیام/ و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.