دستگیری عامل تیراندازی به سمت خودرو در علی آباد کتول/دستگیری عامل قطع تلفن هزار مشترک در آزادشهر

حوادث مهم خبری گلستان را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی علی آبادکتول  گفت: براساس اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرویی در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی، هویت ضارب را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه اختلافات شخصی بوده است.
 

 

دستگیری عامل قطع تلفن هزار مشترک در آزادشهر

 
 
سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: بدنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت کابل‌های مخابراتی در یکی از مناطق آزادشهر، بلافاصله ماموران انتظامی آن شهرستان به محل اعزام شدند.

او گفت: با حضور پلیس در محل مشخص شد سارق، فیبر نوری آن منطقه را به سرقت برده که بدنبال آن تلفن و اینترنت حدود هزار نفر از مشترکان قطع شده است.

سرهنگ دادگر افزود: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات میدانی و تحقیقات تخصصی ماموران آغاز و سرانجام با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی سارق دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در مقر انتظامی به سرقت فیبر نوری اقرار و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان پای کار بوده و قاطعانه با مجرمان برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.