آمریکا یک تروریست در منطقه است

امام جمعه هرسین گفت : یکی از مصداق‌های ما در انتقام شهادت سردار سلیمانی این است که منطقه برای آمریکا ناامن شده است و به عنوان یک تروریست در منطقه دیده می‌شوند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از خدمات صورت گرفته در شهرستان هرسین گفت : یک ماه دیگر سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و یکی از مصداق‌های ما در انتقام شهادت سردار سلیمانی این است که منطقه برای آمریکا ناامن شده است و به عنوان یک تروریست در منطقه دیده می‌شوند.

او گفت : الان حدود سه هفته است از انتخابات آمریکا می‌گذرد، ولی فتنه ۸۸ که میخواستند در ایران عمق پیدا کند در کشور خودشان دارد اتفاق می‌افتد و رئیس جمهور فعلی آمریکا نمی‌خواهد کوتاه بیاید هر چند که ان‌ها خیلی رعایت می‌کنند نسبت به فتنه گران ۸۸ در ایران و این عبرتی است برای کشور ما.

امام جمعه هرسین افزود: امروز آمریکایی که خود مدعی علم پزشکی است خودش در بحث کرونا در گل مانده است و بیشترین مبتلایان و فوتی‌ها را در دنیا دارد.

حجت الاسلام اجرایی افزود: ما نباید از فرهنگ بسیجی زمان جنگ فاصله بگیریم که ایمان، عمل صالح، خودسازی، ایثار، محب و اعتقاد به حکومت اسلامی از شاخصه‌های آن‌ها بود امروز مدیران ما باید در مسیر انقلابی گری حرکت کنند.

او ادامه داد: وزیر ما به جای اینکه بیاید و اشتغال ایجاد کند برای جوان ما، خودش عضو هیئت مدیره ۹۰ شرکت تجاری است اینچنین مسئولی به در این مملکت نمی‌خورد و باید فرهنگ بسیجی به مدیران ما برگردد.

امام جمعه هرسین گفت: طرح شهید سلیمانی خوشحال کننده و گره گشاست ما مشکلات زیادی داریم که اگر این طرح بتواند خوب اجرا شود می تواند تسکینی باشد بر درد‌های جامعه .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.