حمایت کمیته امداد از خانواده‌های دارای چندقلو

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت:با تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با بنیاد علوی، حمایت و مساعدت به خانواده‌های دارای ۳ قلو و بیشتر به کمیته امداد واگذار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  بابایی مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰میلیون تومان کمک بلاعوض به ۷ خانواده صاحب نوزادان سه قلو و بیشتر پرداخت کرده است.

او افزود: این خانوار‌ها پس از شناسایی و تایید نیازمندی، با اعطای تسهیلات اشتغال تا سقف ۵۰ میلیون تومان، حداکثر تا ۱۵ میلیون تومان کمک هزینه معیشت و ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان در زمینه تامین مسکن به شکل کمک‌های بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت می‌کنند.

بابایی توجه به ضرورت توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های صاحب چند قلو را مهم دانست و گفت: خانواده‌هایی که سه قلو یا بیشتر دارند، علاوه بر تامین هزینه‌های جاری نوزادانشان، تعدای از آن‌ها با مشکلاتی مانند تامین مسکن و کسب درآمد ثابت و پایدار مواجه بوده که نیازمند اقدامات ضروری مسئولان هستند.

خانواده‌های دارای چندقلو که متقاضی مساعدت با اولویت مشکلات در حوزه مسکن، معیشت و درمان بوده و از امکانات دولتی و غیر دولتی استفاده نکرده و تعداد نوزادان متولد شده همزمان در آن خانواده بیش از سه نوزاد باشد، گروه هدف این طرح هستند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.