تامین و توزیع سوخت در آذربایجان غربی توسط ۲۱۰ نفتکش جاده پیما

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: ۲۱۰ دستگاه نفتکش انواع فرآورده‌های نفتی را در سطح مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی جابجا و توزیع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، دردیدار با رانندگان نفتکش و اعضای هیات مدیره شرکت‌های حمل فرآورده‌های نفتی منطقه به مناسبت روز حمل ونقل گفت: ناوگان حمل و نقل جز لاینفک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوده و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی و مضاعف شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش از وظایف مهم و ویژه تمام مسوولین می‌باشد.

او افزود: سوخت رسانی در وضعیت‌های بحرانی و مسیر‌های یخبندان فصل زمستان نشان از تعامل مطلوب شرکت‌ها و رانندگان نفتکش بوده که باید قدردان تلاش تمام همکاران باشیم.

مدیر شرکت نفت منطقه ارومیه ادامه داد: ماهانه بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال کرایه حمل بار به شرکت‌ها وپیمانکاران حمل فرآورده‌های نفتی پرداخت می‌شود

مجرد اظهار کرد: در سطح منطقه ارومیه ۶ باب شرکت حمل فرآورده‌های نفتی و به تعداد ۲۱۰ دستگاه نفتکش بطور متوسط روزانه بالغ بر ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی را در سطح مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی جابجا و توزیع می‌کنند.

در این ملاقات و دیدار‌های عمومی با رانندگان نفتکش لوح تبریک و تقدیر مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مدیر منطقه ارومیه به فعالان شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش اهدا شده و همزمان با این ملاقات و دیدار و گفتگو در شهرستان ارومیه، سایر روسای نواحی شهرستان‌های تابعه نیز از شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش فعال دیدار و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.