بازسازی کامل اسکرین B واحد شماره ۵ نیروگاه رامین اهواز

رئیس اداره تاسیسات و سوخت رسانی فاز ۳ نیروگاه رامین اهواز گفت: بازسازی کامل اسکرین B برای نخستین بار در واحد شماره ۵ این نيروگاه با همت متخصصان بومی انجام شد.

مجید دالوند رئیس اداره تاسیسات و سوخت رسانی فاز ۳ نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بازسازی کامل اسكرين B واحد شماره ۵ این نيروگاه برای نخستین بار انجام شد.

او افزود: اسکرین‌های CWP وظیفه جلوگیری از ورود اشیا و اجسام ریز و درشت فیزیکی موجود در آب به درون کندانسور را به عهده دارند تا از مسدودی لوله‌ها و نهایتا کاهش راندمان کندانسور جلوگیری کنند.

دالوند اظهار داشت: با توجه به خوردگی بیش از حد اسکرین ها، مسدودی مجرا‌های ورودی، و اشکلات متعدد فنی اقدام به بازسازی کامل این تجهیز با استفاده از متریال و امکانات داخلی نمودیم.

رئیس اداره تاسیسات و سوخت رسانی فاز ۳ نیروگاه رامین اهواز ضمن تقدیر از اقدام جهادی پرسنل اداره تعمیرات فیدپمپ‌ها و جوشکاری، مهم‌ترین نتایج این عملیات را جلوگیری از ورود ضایعات و اجسام خارجی و مسدود شدن لوله‌ها و نهایتاً افزایش راندمان کندانسور این واحد ۳۱۵ مگاواتی عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.