نمایشگاه هنر‌های تجسمی و صنایع دستی زندانیان کشور درکرمان

مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی مددجویان زندان‌های سراسر کشور در قالب طرح مکتب حاج قاسم به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رمضان امیری مدیر کل زندان‌های استان کرمان امروز در نشست خبری از برگزاری نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی مددجویان زندان‌های سراسر کشور در قالب طرح مکتب حاج قاسم به میزبانی استان کرمان خبر داد.

اوافزود: این نمایشگاه به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ۸ تا ۱۸ دی ماه برگزار می‌شود‌.

او بااشاره به اینکه آثارمددجویان  ۳۱ استان در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شود تصریح کرد: نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار گلزار شهدای کرمان از ساعت ۸ صبح تا ۲۰برای بازدید عموم برپا خواهد شد و آثار داوری شده و برگزیده‌ها تجلیل می‌شوند.

امیری با اشاره به اینکه علاوه بر این هر روز به همت یکی از زندان‌های استان مراسمی در این نمایشگاه برگزار می‌شود گفت: ۶۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد به نیت سن شهید سلیمانی نیز در این ایام آزاد می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان کرمان گفت: از دیگر برنامه‌ها تعمیر و ساخت ۶۳ واحد مسکونی برای خانواده زندانیان نیازمند و تهیه ۶۳ سری جهیزیه برای فرزندان مددجویان زندان است.

او اهدای هزارو ۳۳۵سبد کالا و کمک مومنانه به نیت سال تولد شهید سلیمانی برنامه‌های ویدیوکنفرانس برای زندانیان از مزار شهید سلیمانی را از دیگر برنامه‌های ایام سالگرد ذکر کرد و گفت: جمعیت قابل توجهی از زندانیان علاقه‌مند هستند این برنامه‌ها را به درون زندان ببریم.

امیری افزود: برگزاری نمایشگاهی با فرهنگ و مکتب حاج قاسم با عنوان لبخند ماه و برگزاری محفل انس با قرآن و انس با شهدا با روایتگری همرزمان حاج قاسم، ختم صلوات و ختم قرآن بین زندانیان از ۱۰ روز قبل از هفته مقاومت آغاز شده و همچنین مسابقات داستان نویسی و اجرای نمایش نیز پیش بینی کردیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار