آیا طرح شهید سلیمانی در جوپار اجرا شده است؟

برخی از شهروندان جوپاری از اجرا نشدن طرح شهید سلیمانی در شهر جوپار گله داشتند که از مسئولان مربوطه موضوع را پیگیری کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بعد از دریافت پیامی از شهروندان جوپاری مبنی بر اجرا نشدن طرح شهید سلیمانی در شهر جوپار از مسئولان مربوطه موضوع را پیگیری کردیم.

اسکندری رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمان در این باره گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طبق دستور مقام معظم رهبری همزمان باسراسر کشور در شهر جوپار نیز اجرا شده است.

حمید حسینخانی، فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان نیز در این باره بیان داشت: اقدامات لازم برای اجرایی شدن طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر جوپار انجام شده  است که این اقدامات شامل؛  سرکشی و بازرسی، توزیع سبد کالا و شناسایی مستمندان بوده است.

عباس امامی ،مسئول ستاد نماز جمعه وعضو ستاد مواسات شهر جوپار هم گفت: بر اثر ویروس کرونا تعدادی از همشهریان  جوپاری بیکار شده اند و با مشکلات اقتصادی روبرو هستند که با هماهنگی امام جمعه شهر جوپار به کمک مسئولان وخیران ستاد مواسات تشکیل شد وتا امروز بیشتر از ده مرحله بسته‌های حمایتی مواد غذایی شامل برنج ،روغن، ماکارونی، رب گوجه ،تخم مرغ، گوشت گرم ۲مرحله، مرغ منجمد ۳ مرحله، کارت هدیه نقدی ،چند مرحله غذای گرم ،میوه ،عسل و... بین آسیب دیدگان از کرونا ومستمندان توزیع شده است.

او ادامه داد:همچنین ماسک وموادضد عفونی هم بین شهروندان جوپاری توزیع شده است.

امامی افزود: همشهریانی که با مشکل مواجه هستند می تواند به دفتر امام جمعه وخیریه نیکوکاری که در دفتر امام جمعه مستقر است مراجعه و خدمات این ستاد را دریافت کنند.

شهرجوپار از توابع استان کرمان است که حدود سی کیلومتر تا شهر کرمان فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.